Subject: Dokumendikonteineri vahetus
From: Kalli Mägar <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Juhkam" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 13:04:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saime vastuse, et meeskonnaringidel ei oska nad öelda täpseid kellaaegu
millal jõuavad.

Kas on variant et annate telefoninumbri?

Kalli Mägar
Lääne piirkonna kinnisvarahaldur

tel 5302 7813

Õhtu põik 5, 80010 Pärnu
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.